We print · you press ·

DTF-tryck med precision

Vi gör det enkelt att skapa proffsiga tryck – redo att pressas på dina plagg. DLRS.se levererar DTF-prints i toppklass: skarpa detaljer, klara färger och slitstark finish. Du designar, vi printar – we print, you press.

Varför välja DLRS?

⚡ Snabb leverans

Beställ idag – vi printar och skickar direkt. Färdiga ark redo för pressning.

🎨 Perfekt detalj

Vi använder den senaste tekniken för att fånga varje linje, färg och skugga.

💪 Hållbar kvalitet

Trycken tål tvätt efter tvätt – utan att spricka eller blekna.

Så funkar det

  1. Ladda upp din design – gärna i PNG med transparent bakgrund.
  2. Vi printar med DTF-teknik som ger hållbara och flexibla tryck.
  3. Trycken levereras klara för pressning – bara värm och fäst!
  4. Färdigt – professionella resultat utan dyra startkostnader.

Redo att skapa något unikt?

Beställ dina DTF-tryck direkt från DLRS.se – vi fixar trycken, du gör magin.

Beställ DTF-tryck nu
© DLRS Kreativ Design AB — DTF-tryck, loggor och unika designs.
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function(){ new Typed("#dlrsTyped", { strings: ["DLRS.se", "DTF-prints", "Unika tryck", "Tryck för proffs"], typeSpeed: 60, backSpeed: 30, loop: true, backDelay: 1500 }); }); // Bakgrundspartiklar const canvas = document.getElementById('dlrsParticles'); const ctx = canvas.getContext('2d'); let particles = []; function resizeCanvas(){ canvas.width = window.innerWidth; canvas.height = document.getElementById('hero').offsetHeight; } function initParticles(){ particles = []; for(let i=0;i<70;i++){ particles.push({ x: Math.random()*canvas.width, y: Math.random()*canvas.height, size: Math.random()*2+1, speedY: 0.3 + Math.random()*0.7, color: Math.random()>0.5 ? 'rgba(0,255,255,0.6)' : 'rgba(255,215,0,0.5)' }); } } function drawParticles(){ ctx.clearRect(0,0,canvas.width,canvas.height); for(let p of particles){ ctx.beginPath(); ctx.arc(p.x,p.y,p.size,0,Math.PI*2); ctx.fillStyle=p.color; ctx.fill(); p.y -= p.speedY; if(p.y < -10){ p.y = canvas.height+10; p.x = Math.random()*canvas.width; } } requestAnimationFrame(drawParticles); } resizeCanvas(); initParticles(); drawParticles(); window.addEventListener('resize', ()=>{resizeCanvas();initParticles();});