We print · you press ·
DTF-tryck med precision
Vi gör det enkelt att skapa proffsiga tryck – redo att pressas på dina plagg. DLRS.se levererar DTF-prints i toppklass: skarpa detaljer, klara färger och slitstark finish.
Du designar, vi printar – we print, you press.
Varför välja DLRS?
⚡ Snabb leverans
Beställ idag – vi printar och skickar direkt. Färdiga ark redo för pressning.
🎨 Perfekt detalj
Vi använder den senaste tekniken för att fånga varje linje, färg och skugga.
💪 Hållbar kvalitet
Trycken tål tvätt efter tvätt – utan att spricka eller blekna.
Så funkar det
- Ladda upp din design – gärna i PNG med transparent bakgrund.
- Vi printar med DTF-teknik som ger hållbara och flexibla tryck.
- Trycken levereras klara för pressning – bara värm och fäst!
- Färdigt – professionella resultat utan dyra startkostnader.
Redo att skapa något unikt?
Beställ dina DTF-tryck direkt från DLRS.se – vi fixar trycken, du gör magin.
Beställ DTF-tryck nu
© DLRS Kreativ Design AB — DTF-tryck, loggor och unika designs.
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function(){
new Typed("#dlrsTyped", {
strings: ["DLRS.se", "DTF-prints", "Unika tryck", "Tryck för proffs"],
typeSpeed: 60,
backSpeed: 30,
loop: true,
backDelay: 1500
});
});
// Bakgrundspartiklar
const canvas = document.getElementById('dlrsParticles');
const ctx = canvas.getContext('2d');
let particles = [];
function resizeCanvas(){
canvas.width = window.innerWidth;
canvas.height = document.getElementById('hero').offsetHeight;
}
function initParticles(){
particles = [];
for(let i=0;i<70;i++){
particles.push({
x: Math.random()*canvas.width,
y: Math.random()*canvas.height,
size: Math.random()*2+1,
speedY: 0.3 + Math.random()*0.7,
color: Math.random()>0.5 ? 'rgba(0,255,255,0.6)' : 'rgba(255,215,0,0.5)'
});
}
}
function drawParticles(){
ctx.clearRect(0,0,canvas.width,canvas.height);
for(let p of particles){
ctx.beginPath();
ctx.arc(p.x,p.y,p.size,0,Math.PI*2);
ctx.fillStyle=p.color;
ctx.fill();
p.y -= p.speedY;
if(p.y < -10){ p.y = canvas.height+10; p.x = Math.random()*canvas.width; }
}
requestAnimationFrame(drawParticles);
}
resizeCanvas();
initParticles();
drawParticles();
window.addEventListener('resize', ()=>{resizeCanvas();initParticles();});